QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Granollers farà una enquesta per elaborar el Pla de Prevenció de Residus

El pla prioritzarà les accions per reduir i reutilitzar els residus

L’Ajuntament de Granollers vol saber l’opinió dels veïns i de les entitats pel que fa a la reducció i la reutilització de residus al municipi a través de dues enquestes emmarcades al procés participatiu que ajudarà a definir el Pla Local de Prevenció de Residus. 

El pla, actualment en fase de redacció, és una eina de planificació, a mitjà i llarg termini, que determina i prioritza les actuacions a l’hora de reduir i reutilitzar els residus.   

El Pla vol involucrar-hi els diferents agents i també les entitats locals, de manera que incorporarà valors, nous hàbits i actituds de consum que possibilitin reduir els residus que es generen. El document permetrà disposar d’un marc de referència, donar continuïtat a les actuacions puntuals en la prevenció i reducció de residus, i establir una estratègia global que doni coherència a la gestió municipal en aquest àmbit.  

Així, fins al 15 d’abril tothom està convidat a dir-hi la seva, a través de les dues enquestes preparades amb aquesta finalitat, una d’adreçada a la ciutadania en general i una altra, a les entitats. 

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?