Granollers haurà de decidir en tres mesos sobre el model de gestió de l’aigua

Una comissió tècnica i política decidirà si el model de gestió ha de ser directe o indirecte

L’Ajuntament de Granollers decidirà, en un termini de tres mesos, quin model de gestió del servei d’aigua a la ciutat aplicarà quan acabi l’actual concessió que té Sorea des de fa 50 anys, a finals d’octubre.

El darer ple de l’Ajuntament ha aprovat amb els vots del PSC, Junts i Cs i les abstencions d’ERC i Primàries, la creació d’una comissió, formada per tècnics municipals, polítics i un membre de la Federació d’Associacions de Veïns, que haurà d’elaborar una memòria sobre el nou model de gestió. La formaran cinc representants del PSC i un de cadascun de la resta de grups.

La part tècnica de la comissió la formen el director de l’àrea de Territori i gerent de l’Ajuntament, la directora del servei de Contractació, el director de Serveis Generals, la de Coordinació i Govern, el cap de Serveis Municipals, un economista, un arquitecte tècnic i el director de Transició Verda i Resiliència. També hi haurà, amb veu però sense vot, dos membres de l’empresa PWACS, que ja va redactar un estudi sobre la situació del servei a la ciutat i les diferents alternatives de gestió possibles.

La comissió treballarà aspectes com l’avantprojecte d’obres i instal·lacions, el pressupost financer, el pla d’entrada en funcionament i la justificació i propostes de forma jurídica del servei. Es preveu que la memòria es porti al ple de l’Ajuntament del mes de juliol.

La composició de la comissió i la fórmula per decidir quin model de gestió s’aplica va donar lloc a algunes diferències entre els grups.

LA PREGUNTA

Creu que seran positius els aranzels anunciats per Donald Trump?

Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't