QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Granollers homenatja al president Companys

Es farà dijous vinent amb motiu del 80 aniversari del seu afusellament

Coincidint amb el 80è. aniversari del seu afusellament, l’Ajuntament de Granollers organitza un acte d’homenatge al qui va ser president de la Generalitat, Lluís Companys i Jover.

L’acte comptarà amb la participació de la historiadora Queralt Solé, professora de la Universitat de Barcelona. L’acompanyament musical anirà a càrrec d’Eduard Herrero, professor de l’Escola Municipal de Música i Conservatori Josep M. Ruera, i membre de l’Orquestra de Cambra de Granollers.

Fa vuit anys que l’Ajuntament de Granollers commemora aquest dia als jardins del costat del Pavelló Municipal d’Esports, que porten el nom de qui va ser president de la Generalitat de Catalunya.

L’acte s’iniciarà amb una lectura en què es recordarà la trajectòria política i social de Companys, les circumstàncies que van envoltar la seva mort i com Granollers ha recordat la seva figura.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 138 persones.