Granollers incorporarà tours virtuals i punts mòbils d’informació turística per promoure la vinguda de visitants a la ciutat. Son dos dels principals elements que es van donar a conèixer aquest dilluns en la presentació de les novetats per a la promoció turística de la ciutat.
A través www.granollers.cat/toursvirtuals es pot fer una visita interactiva al centre històric i als equipaments l’Adoberia, Museu, Casa de Cultura Sant Francesc, Porxada, Ajuntament, Palau d’Esports, Refugi de la plaça Maluquer i Salvador, Refugi de l’Ajuntament, Cinema Edison, La Tèrmica i la Nau Dents de Serra de Roca Umbert i el Museu de Ciències Naturals La Tela.
A més, a partir del gener, es posen a disposició dels visitants sis paquets turístics. Quatre destinats a públic familiar, grups o parelles, que tenen la ciutat com a producte principal: Viu el mercat i Palou, el retorn als origens (sense pernoctació) i Granollers per menjar-se’l i Granollers singular (amb pernoctació).
Hi a dos paquets més dirigits a un públic especialitzat: Stage de preparació al Circuit de Barcelona-Catalunya per a grups o equips de cicloturisme i Molt més que Golf.
Per potenciar la informació turística, s’actualitza la imatge i la funcionalitat dels punts d’informació al visitant que s’instal·len en espais de gran afluència de públic i al voltant de grans esdeveniments, culturals i firals. Es presenta una carpa, un photocall, una banderola i un mostrador.
Segons una enquesta feta a 400 turistes, el perfil del visitant de Granollers és, en un 60%, estranger i un 40% de l’estat espanyol. El motiu principal de la visita és professional. El 81,5% de visitants destina el seu temps a la gastronomia i fa passejades per la ciutat.
Els hotels tenen una ocupació mitjana del 62%, tot i que a l’estiu arriben al 80%. L’oficina de turisme atén 1.500 persones cada any.
{{ comment.text }}