L’Ajuntament de Granollers destinarà prop de 600.000 euros en una reforma integral de l’edifici municipal del carrer del Portalet, a tocar de la Porxada, que acull els serveis socials. El consistori ha iniciat el procés de licitació del projecte de rehabilitació d’aquest equipament.
Les empreses interessades a fer l’obra poden presentar les seves ofertes fins al dia 16 d’aquest mes de juliol. Les obres està previst que durin set mesos i que comencin després de l’estiu. Es podran compaginar amb el funcionament habitual dels serveis socials perquè es jugarà amb l’espai d’una planta que ara està buida, ha explicat el regidor d’Obres i Projectes, Albert Camps.
Cadascuna de les cinc plantes tindrà un tractament diferenciat en funció de les necessitats. A la planta baixa, s’independitzarà l’espai de recepció i atenció al ciutadà col·locant una mampara de vidre al mostrador i una porta amb pany i clau que permetrà tancar l’espai quan sigui necessari.
Al primer pis, s’agruparan els despatxos a l’extrem oposat al vestíbul d’accés mantenint un espai d’atenció al ciutadà i sala d’espera. S’hi farà una nova sala de reunions. A la segona planta, hi haurà un espai obert de treball i una sala de reunions al fons. A la tercera, s’eliminarà una de les sales de reunions actuals i es reconfigurarà la zona de treball.
A la quarta, es generà un punt de treball més a la zona comuna i es reduiran les dimensions del despatx existent. I, a la cinquena, es canviarà totalment la distribució i es generarà un espai de treball comú a la banda oest de l’edifici i cinc despatxos individuals al costat est.
Segons Camps, es tracta d’una “rehabilitació important” que dona continuïtat al programa de millora dels equipaments administratius que es va iniciar a Can Puntes. En aquest cas, busca, sobretot, la solució de les mancances pel que fa a confort climàtic amb “la millora d’aspectes ambientals i del confort de treball”. A més, es millorarà l’accessibilitat. També amb la creació de lavabos adaptats perquè els actuals no ho estan.
{{ comment.text }}