QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Granollers obre la primera àrea d’estacionament per autocaravanes de la comarca

L’Ajuntament de Granollers ha obert aquest dimecres la nova àrea d’estacionament per a autocaravanes que s’ha construït a tocar del passeig Fluvial, prop de la ronda Sud. Disposa de 13 places que són gratuïtes i on els conductors podran aparcar un màxim de cinc dies.

El 9 Nou
03/02/2016

Aquest dimecres s’ha obert la nova àrea d’estacionament per a autocaravanes que l’Ajuntament de Granollers ha construït en un terreny del costat del passeig Fluvial, a tocar de la ronda Sud i del Parc Firal. L’aparcament, el primer d’aquest tipus que hi ha al Vallès Oriental, disposa de 13 places d’aparcament. Són gratuïtes però la durada de l’estada es limita a un màxim de cinc dies.

L’espai és un recinte asfaltat, amb enllumenat i serveis com un espai per buidar les aigües brutes, un punt de recàrrega d’aigua i taules per a menjar.

L’Ajuntament espera que aquest espai es faci servir per esdeveniments que es produeixen a la ciutat com la Granollers Cup o la visita de l’Amma. També dels actes que es puguin fer al Circuit de Montmeló.

L’alcalde Josep Mayoral ha assegurat que l’àrea es podrà ampliar amb més serveis o més places si hi ha demanda.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 546 persones.