Durant la primera de maig, es posarà en marxa el nou aparcametn de Can Comas, al centre de Granollers. Representarà l’ampliació de l’oferta d’aparcaments soterrats de la ciutat en 220 noves places. El servei el gestionarà la mateixa empresa de la zona blava.
El pagament es farà per minuts a un preus similars als de la resta d’aparcaments de la ciutat, segons han explicat els responsables municipals aquest divendres en una visita a les obres que s’enllestiran a final del mes d’abril. A banda, l’aparcament té una quarantena de places més privades corresponents als veïns del bloc de pisos socials de Can Comas. I una trentena més que es faran servir com a dipòsit municipal.
L’accés del nou aparcament, que té tres plantes soterrades, es farà pel carrer Sant Jaume. L’Ajuntament preveu que les obres d’urbanització de la plaça de la part superior estiguin acabades abans de l’estiu.