Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Idilia homenatja els treballadors essencials en una iniciativa solidària

L’empresa ha mantingut l’activitat a Parets durant tota la crisi sanitària i ha incrementat les vendes de la marca Nocilla en el sector domèstic

El fabricant de productes alimentaris Idilia (amb les marques Cola Cao i Nocilla com a més conegudes) impulsa la iniciativa solidària amb més dotació de la seva història. La companyia ha unit l’homenatge a la tasca que han desenvolupat els treballadors de sectors essencials durant la crisi sanitària i el suport a la Federació Espanyola dels Bancs dels Aliments en una campanya amb la qual preveu recaptar més d’un milió d’euros.

A la planta de Parets s’elaboraran els 300.000 envasos de la marca Cola Cao, amb la paraula “Gràcies” i dibuixos al·lusius a les professions que han estat treballant durant el període de confinament, especialment el sanitari i l’assistencial en residències, cossos de seguretat, periodistes, personal de neteja i tots els col·lectius de la cadena alimentària –agricultors, ramaders, personal de supermercats, treballadors de fàbriques…–.

Els beneficis de la venda d’aquests envasos es destinaran als bancs dels aliments perquè puguin seguir amb la tasca de distribució entre els col·lectius més necessitats.

Aquesta acció dona continuïtat a d’altres que la companyia ha portat a terme durant el període de crisi sanitària. El responsable de comunicació del grup, Javier Coromina, en destaca una que va sorgir de la iniciativa d’un empleat: donar la nòmina d’un dia per fer donacions a centres sanitaris. L’empresa va triplicar aquesta aportació i es van poder distribuir donacions a diferents centres hospitalaris, entre els quals el de Granollers i el de Mollet, els més popers a la fàbrica de Parets. També s’han fet donacions de productes d’Idilia als bancs d’aliments i a centres sanitaris.

L’empresa ha mantingut durant tota la crisi l’activitat productiva a Parets, amb mesures de seguretat, com torns de treball diferenciats i equips de protecció. “Ha estat un esforç per a tothom”, destaca Coromina. La companyia ha suplert part de la caiguda de vendes en l’àmbit de l’hostaleria, amb un creixement del seu principal segment, botigues i supermercats.

Ha estat especialment rellevant el comportament del producte Nocilla, amb una alta demanda, sobretot al principi del confinament. Nocilla ha augmentat el pes en el seu mercat un 4,7% fins a l’abril respecte a l’any passat, segons dades de la consultora especialitzada Nielsen.

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.