QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Investiguen dos incendis que han cremat quatre cotxes a Parets en 20 minuts de diferència

Els Mossos i la Policia Local de Parets han obert una investigació per aclarir les causes dels dos incendis que han cremat dos cotxes totalment i dos més parcialment aquest matinada. Un tercer foc ha afectat a un contenidor.


El 9 Nou
14/03/2012

Els fets han començat poc abans de tres quarts de tres de la matinada. S’ha declarat un primer incendi al carrer Alfons XIII que ha cremat completament un vehicle estacionat. Poc després, ha cremat un contenidor del mateix carrer en un altre foc. Cap a les 3 de la matinada, un tercer incendi ha cremat completament un altre turisme aparcat al carrer Aragó. En aquest cas, les flames han afectat parcialment a dos vehicles més que hi havia aparcats al costat.

Els Bombers han treballat en l’extinció dels focs que no han causat ferit ni danys materials als habitatges propers.

Segons han explicat fonts municipals, el cotxe on ha començat el foc del carrer Aragó tenia signes d’haver patit un robatori. Policia Local i Mossos investiguen els fets.

LA PREGUNTA

Qui guanyarà el derbi Espanyol-Barça?