QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Jornada sobre lactància materna a la Fundació Sanitària Mollet

Mares i professionals van explicar les seves experiències i van parlar de la humanització del procés de naixement

El 9 Nou
09/10/2024
Mollet del Vallès

La Fundació Sanitària Mollet (FSM) va celebrar aquest dimarts la jornada anual sobre la lactància materna amb l’assistència de progressionals i famílies.

La jornada va girar entorn de l’acompanyament emocional a la maternitat i va oferir espais de diàleg i reflexió sobre el suport a les mares durant aquest moment crucial en les seves vides.

En l’acte van intervenir la directora assistencial infermera de la FSM, Mireia Vicente, i la cap de Servei de Salut Espiritual, Sara Pons.

Durant la jornada, diverses mares, com Marta Esparza, Joana Olivé i Núria Freixa, van compartir les seves experiències personals.

A més a més, professionals, com la llevadora i coordinadora de la sala de parts de l’Hospital de Mollet, Ana Ott o la infermera especialista en pediatria Lora Stoyanova, van tractar temes com la humanització del procés de naixement a la FSM.

Premis del XII Concurs Fotogràfic sobre Lactància Materna

Un dels moments més destacats de la jornada va ser el lliurament dels premis del XII Concurs Fotogràfic sobre Lactància Materna.

El jurat del premi, format per Judith Castellano, Mònica UIlloa i Rosa Sancha, infermeres i puericultora de la FSM, van valorar la qualitat artística i el missatge emocional de les fotografies premiades.

També es van lliurar els premis als dibuixos infantils, una iniciativa que posa de relleu la visió dels més petits sobre la lactància materna.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 169 persones.