QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

José Antonio Neguillo serà el nou director de l’Hospital de Sant Celoni

Ocuparà el lloc que, fins al mes de juliol, havia exercit Jordi Roca, abans de ser cessat pel patronat

José Antonio Neguillo ha estat nomenat com a nou gerent de la Fundació Hospital de Sant Celoni. S’incorporarà el dia 14 de desembre i ocuparà el lloc que va ocupar fins al mes de juliol el doctor Jordi Roca, cessat pel patronat.

El doctor Neguillo és llicenciat en Medicina i Cirurgia per la Universitat Hispalense de Sevilla i es va especialitzar en Medicina Familiar i Comunitària. També és director de projectes del Màster Aplicat de Qualitat Assistencial (MACA) a la Universitat de Barcelona.

En l’àmbit laboral, ha ocupat la Direcció mèdica de l’Hospital El Pilar Quirónsalud des del 2016 fins a l’actualitat i, anteriorment, altres càrrecs directius del Grup QuirónSalud i de l’Institut Universitari Dexeus.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 78 persones.