El president de la Generalitat, José Montilla, inaugurarà aquest dissabte a la tarda la reforma de la carretera de Granollers després de més d’un any i mig d’obres.
La transformació del tram central de l’antiga carretera, el carrer Anselm Clavé, en una gran zona de vianants està enllestida des de fa dies i els operaris només treballen ja en els darrers retocs a l’extrem nord del sector, prop de la cruïlla amb el carrer Torras i Bages i en l’entorn de l’antiga torre medieval a la plaça Maluquer i Salvador.
La reforma de la carretera ha costat prop de quatre milions d’euros finançats per la Generalitat, la Diputació i l’Ajuntament. Paral·lelament, també s’han refet els carrers Nou, Museu i Josep Umbert, amb la qual cosa la ciutat suma 33.000 metres quadrats de zona reservada a vianants.