QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Junts per Granollers escull per unanimitat Arnau Torrillas de cap de llista

Torrillas diu que ara comença un període d’escolta i de treballar per portar el projecte arreu de la ciutat

L’assemblea de Junts a Granollers va escollir dimecres al vespre Arnau Torrillas com a candidat del parit a l’alcaldia de Granollers per a les eleccions municipals del 2027. Torrillas va ser avalat per unanimitat davant d’una cinquantena de militants del partit en un acte breu al local de Junts carrer Barcelona.

Era l’únic candidat que s’havia postulat a ser el cap de llista del partit. A més a més de militants, també li van fer suport amb la seva presència el secretari general de Junts, Jordi Turull, de Parets; el president comarcal, Raül Garcia, de Sant Celoni, i el president de la Vegueria de Barcelona del partit, Francesc Colomé, de les Franqueses, presents a l’elecció.

“Estic molt content de la confiança que la gent de Junts per Granollers ha dipositat en mi i sobretot tinc moltes ganes de treballar conjuntament amb tothom per portar aquest projecte a tots els racons de la ciutat. El següent pas és sortir al carrer a escoltar la gent perquè es facin seu el projecte i ens facin confiança. ”, va dir Torrillas als mitjans en acabar l’acte.

“L’Arnau té el perfil ideal per als propers quatre anys a Granollers. És granollerí de pedra picada, una persona que s’ha implicat molt en el batec de la ciutat i és una persona que té coratge, ambició i projecte per a la ciutat. Granollers i Sant Celoni són els dos pols important a la comarca a nivell social i econòmic i crec que això Granollers ho ha jugat poc. La capitalitat de Granollers aquests quatre anys ha anat a menys. Cal lideratge ”, va afegir Jordi Turull.

Una ciutat “amb una mobilitat que funcioni millor”

En el seu discurs després de l’elecció, Arnau Torrillas va posar sobre la taula “la necessitat d’una ciutat més amable i ordenada, amb una mobilitat que funcioni millor, que connecti bé els barris i que faciliti els desplaçaments a peu i en transport públic”. També hi va parlar de reforçar l’acompanyament a la gent gran, entre altres, i garantir la cura de l’espai públic.

Amb l’assemblea de dimecres, Junts tanca un període de pràticament un mes des del tret de sortida del procés d’elecció del candidat a Granollers. El seu nomenament també ha estat el primer de la comarca d’una secció local de Junts. El partit preveu que properament s’anunciïn una desena de candidats més i que, pel camí, es resolgui l’elecció del cap de llista en municipis on hi ha més dubtes.

Per la seva banda, ERC va començar aquest dimecres el seu procés per escollir el candidat a Granollers, que clourà amb una assemblea el 26 de febrer.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 180 persones.