Segons han explicat fonts judicials a EL 9 NOU, ja s’ha informat favorablement l’adscripció d’un administratiu de reforç que, sobretot, hauria d’ajudar en les tasques d’organització de les cues i de l’atenció als ciutadans. De moment, però, encara no s’ha fet efectiva la seva incorporació. En aquest sentit, les mateixes fonts denuncien el retard a l’hora de cobrir les baixes i posen l’exemple d’un cas en què van haver de passar dos mesos i tres dies per cobrir la persona que va deixar d’anar a treballar per motius de salut. Una altra de les millores que van demanar els responsables del Registre Civil va ser la instal·lació d’una mampara de vidre que separi la zona d’atenció al públic –on hi ha dos mostradors– de l’oficina on hi ha les taules de treball.
L’objectiu és evitar que el soroll de la sala d’espera arribi a la zona on hi ha els treballadors de l’oficina. En canvi, sí que s’han reparat les impressores matricials, que són específiques per imprimir un determinat tipus de documents. Al novembre, només n’hi havia una d’operativa perquè les altres estaven espatllades.
{{ comment.text }}