QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

Kao inaugura l’ampliació de les activitats a Mollet

L’empresa ha invertit 25 milions d’euros a la planta de la comarca i preveu incrementar la plantilla en una vintena de treballadors

La multinacional japonesa Kao ha inaugurat aquest dimarts la nova planta de la divisió Chimigraf a Mollet. el grup ha invertit 25 milions d’euros en una planta en la qual fabricarà tintes d’injecció destinades a la impressió d’embalatges, un producte innovador que elaborarà per a tot el món.

La inversió ratifica l’aposta de la multinacional per Mollet, on va fer la primera inversió productiva a l’Estat. L’ampliació comportarà, inicialment, la incorporació d’una vintena de treballadors, que se sumaran al centenar que fins ara hi havia a la planta.

El president de Kao a Europa, Masahiro Katayose, ha destacat que l’ampliació consolida la planta de Mollet com un centre de fabricació estratègica dels productes de la multinacional.

LA PREGUNTA

Creu que la guerra a l’Iran s’acabarà aviat?

En aquesta enquesta han votat 133 persones.