L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

KH-7 comença l’assalt al mercat dels Estats Units en 900 Walmart

KH Lloreda avança en la seva aventura americana. El desgreixador KH-7, líder del seu segment a l’Estat, ja és present […]

KH Lloreda avança en la seva aventura americana. El desgreixador KH-7, líder del seu segment a l’Estat, ja és present a les lleixes de 900 establiments del gegant de la distribució Walmart als Estats Units. L’acord dona continuïtat a l’estratègia d’expansió internacional de l’empresa.

KH Lloreda ja havia obert una filial als Estats Units fa dos anys i mig i va fer els primers llançaments a petita escala a través d’Amazon i de la cadena texana de supermercats Michoacana.

“Per estructura, tecnologia, logística i recursos econòmics estem preparats per donar suport com es mereix a aquest llançament i posarem tots els nostres esforços, humans i econòmics, per aconseguir en quatre anys la mateixa rotació en punt de venda que tenim a Espanya”, assegura el propietari de la companyia, Josep Maria Lloreda.

L’empresari considera que el creixement del consum de productes de neteja i desinfecció arran de la pandèmia suposen una oportunitat per impulsar la internacionalització i reduir la dependència del mercat intern.

L’empresa destaca les potencialitats del producte per sobre d’altres desgreixadors que es comercialitzen al mercat nord-americà. “Hem observat que als Estats Units el nostre producte és un veritable SuperDegreaser. La fórmula de KH-7 té el doble de matèria activa que els productes americans. A diferència d’alguns dels més potents, no fa malbé les superfícies i es pot utilitzar com a llevataques per a la roba. El binomi eficàcia i respecte és el que creiem que sorprendrà els compradors americans”, diu Lloreda.

La firma reforçarà el llançament en les botigues del gegant de la distribució amb campanyes de màrqueting amb influencers locals, campanyes individualitzades amb clients i trobades amb consumidors.

L’arribada del producte als Estats Units contribuirà a incrementar les vendes internacionals de la companyia, que l’any passat van suposar el 6,7% del volum total de vendes, amb un creixement d’1,6 punts percentuals. L’any passat, la companyia va facturar 51,4 milions d’euros, amb un creixement del 9,3% respecte al 2019 i un lleuger descens respecte a un any atípic com va ser el 2020, quan va facturar 51,8 milions.

KH Lloreda preveu superar aquest any els 52 milions i projecta inversions en enginyeria i noves oficines per valor d’1,7 milions.

LA PREGUNTA

Creu que tirarà endavant la jornada laboral de 37,5 hores?

En aquesta enquesta han votat 130 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't