El fabricant de productes de neteja KH Lloreda ha ampliat les referències amb ecoetiqueta amb e llançament del nou KH7 Baños Antical Eco. Aquest llançament reforça el compromís ambiental de l’empresa de Canovelles, que va treure el primer producte amb aquesta etiqueta fa un any i que ja havia avançat llavors que ampliaria a altres gammes.
El nou producte s’elabora amb una fórmula amb primeres matèries d’origen sostenible que suposen un menor impacte ambiental en tot el seu cicle de vida.
El nou KH7 Baños Antical Eco estarà disponible properament en algunes de les principals ensenyes de distribució i manté la voluntat d’oferir als consumidors productes amb una sensibilitat especial pel medi ambient.
KH Lloreda ja havia estat pionera en les certificacions ambientals en productes de neteja i, en aquesta oportunitat també és una de les primeres a obtenir l’etiqueta Ecolabel de la Unió Europea que, en el cas de Catalunya, concedeix la Generalitat només a productes i serveis que garanteixen un baix impacte ambiental en tot el cicle de vida, sense perdre alts estàndards de qualitat.
D’altra banda, l’empresa de Canovelles és protagonista d’un exercici de cobranding amb el gegant Unilever. Un nou Skip –el detergent més conegut a l’Estat de la multinacional– tindrà com a afegit el poder de KH7. L’operació de marca compartida és efectiva des de principi d’any i dona continuïtat a la col·laboració entre les dues firmes, que s’ha concretat amb la comercialització a través de KH Lloreda de dos productes d’Unilever (Cif i Domestos).
{{ comment.text }}