La Finestra sul Cielo inverteix a Montmeló per guanyar capacitat

L’empresa, dedicada a la distribució de productes ecològics, ha passat a formar part del grup italià Ecornaturasí

L’empresa d’alimentació ecològica La Finestra sul Cielo ha activat una inversió a les instal·lacions de Montmeló per potenciar la seva activitat en el lineal d’alimentació refrigerada. La firma ampliarà les instal·lacions frigorífiques de Montmeló, on també té la seu de la seva activitat a l’Estat, per multiplicar per deu la capacitat d’emmagatzematge.

El projecte comporta una inversió de 150.000 euros i està emmarcat en l’objectiu de la companyia d’ampliar les referències en els segments en els quals ja té activitat i incorporar també noves categories, entre les quals figuren alternatives vegetals en iogurts o formatges.

Aquest és un dels projectes que la companyia ha activat després de la confirmació de la fusió amb la companyia italiana Ecornaturasi, a través de Biotobilo -filial d’aquesta última-, en una operació d’intercanvi d’accions.

La potenciació de l’activitat en el segment de l’alimentació refrigerada és una de les repercussions més rellevants per a l’activitat de la firma a Montmeló.

L’operació converteix La Finestra sul Cielo en el segon accionista de Biotobio, que passarà a assumir la titularitat de la companyia. La societat resultant se situarà entre els cinc primers operadors d’alimentació bio a Europa. A l’Estat, l’actual director de la divisió espanyola, Miguel Ángel Montesinos, conservarà el paquet accionarial que mantenia fins ara i també la màxima responsabilitat executiva.

Segons ha comunicat l’empresa, l’acord obre noves oportunitats. A més d’activar la inversió a Montmeló, La Finestra sul Cielo destaca les oportunitats de comercialització de la gamma en envàs compostable Quinua Real en la xarxa de botigues europees de Biotobio. Són més de 400 establiments a Itàlia, Polònia, Malta, Eslovènia i l’Estat espanyol. L’operació s’emmarca en el procés de reorganització que viu el sector de l’alimentació ecològica a tot Europa.

Amb més de 15 anys de trajectòria en el mercat estatal de productes ecològics, l’empresa ha consolidat marques pròpies com Quinua Real, La Finestra i Vivio. Tot i que l’alimentació seca ha estat el focus principal de l’activitat, les gammes de refrigerats que ara espera ampliar amb la inversió a Montmeló estan guanyant pes. L’empresa ha crescut en els últims anys, amb la incorporació de nous magatzems a Madrid i a les Canàries que li han permès ampliar les línies de producte. També l’any passat, l’empresa va adquirir una participació a la companya GPAFree (coneguda per la marca The Muesli Up).

La companyia també està implicada en diferents iniciatives de responsabilitat social, com la plantació d’arbres al Parc Natural del Montnegre Corredor per a la reforestació de la zona.

LA PREGUNTA

Quina creu que serà la força més votada a les eleccions al Parlament?

Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't