L’e-commerce amb seu a Llinars Carethy preveu un increment de facturació del 30% aquest 2021, en una evolució que donaria continuïtat a l’expansió ja experimentada l’any passat, quan les projeccions de venda apuntaven als 40 milions d’euros i un increment de la plantilla fins a 150 treballadors. Les previsions de la companyia per a aquest any apunten també a un creixement en el nombre de treballadors.
L’empresa afronta alguns canvis en l’operativa per convertir-se també en un marketplace, a través del qual les marques també podran fer vendes a través de la plataforma. Amb aquest motiu, la companyia ha redissenyat la imatge corporativa amb l’objectiu de definir una línia de comunicació nova i transmetre la personalitat de l’empresa.
Altres novetats projectades per a aquest 2021 afecten el catàleg de productes amb la introducció d’articles per a la cura de mascotes, l’electrònica esportiva i productes de la llar, que completen els habituals, relacionats amb la salut i la cura personal, en particular perfumeria i bellesa.
El creixement de l’activitat i el reforç de la relació amb les marques comportarà també la necessitat de noves incorporacions a les oficines i altres departaments de l’empresa, amb l’interès especial de mantenir la política d’expansió en els mercats internacionals.La plataforma vallesana distribueix productes en més de 150 països. L’activitat internacional s’ha incrementat en un 15% l’últim any. Actualment, Carethy té 40 milions de visites anuals i creix a un ritme de 300.000 clients nous.
Les operacions de l’empresa, especialitzada en el sector de la salut i el benestar personal (bellesa, esport higiene i infància), abraça la comercialització de més de 100.000 productes de 2.000 marques, entre les quals es troben Nuxe, Maybelline, Dr.Organic, Nutrex, Soria Natural, Kérastase, Samsung, Solgar, Isdin, Apple o Weleda.
{{ comment.text }}