QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La Generalitat deu uns 140.000 euros a Vilamajor

El ple de l’Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor ha aprovat, amb el suport de tots els grups municipals, l’acord de la junta de govern d’acollir-se al Pla Extraordinari d’Assistència Financera Local que preveu que la Diputació avanci el pagament del deute que la Generalitat té amb els municipis.


El 9 Nou
13/04/2012

En el cas de Sant Antoni, uns 140.000 euros. L’ens provincial avançarà als municipis els diners, i ajudarà a mitigar els problemes de liquiditat. Vilamajor no es va acollir al pla d’ajustament que ha ofert el govern del PP als ajuntaments per tal de posar-se al dia amb el pagament de factures, ja que està al dia del pagament als creditors.

Tot i això, li anirà molt bé rebre aquests diners, segons fonts municipals. Els grups de l’oposició SI, PUSA i PSC van retirar una moció que havien presentat en el ple per tal que el govern municipal fes públic el deute de la Generalitat, després de donar-se a conèixer.

En el mateix ple, també, es va aprovar el text refós del pla general amb els vots dels quatre grups de govern (CiU, ERC-R, AIV i PPC), l’abstenció de PUSA i el vot en contra de SI i PSC. Raül Valentín (SI) i Alfons Navarro (PSC) es van queixar perquè no se’ls havia facilitat el text refós tot recordant la bona entesa i el consens aconseguit entre tots els grups l’anterior legislatura.

Sí que es va aprovar per unanimitat la moció relativa a l’ampliació del CEIP Joan Casas, presentada per SI, PUSA i PSC. Fa unes setmanes el govern local es va posar en contacte amb la delegació d’Ensenyament a la comarca en comprovar que les obres d’ampliació, que es preveia iniciar el gener passat, no començaven.

La resposta d’Ensenyament va ser que quedaven paralitzades sense una data fixa d’inici.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 491 persones.