QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La gent gran de Bigues i Riells visita el nou casal d’avis

Els avis del Bon Caliu de Bigues i Riells han visitat aquest dilluns el que d’aquí a poc serà el seu no casal d’avis. L’alcalde, Joan Moreno, els regidors del govern i tècnics municipals els han acompanyat.


El 9 Nou
21/02/2011

El casal d’avis estarà situat dins del Centre Cívic i Cultural el Rieral, al carrer Anna Mogas, que també inclourà la biblioteca i un hotel d’entitats.

El projecte data de l’any 1991, però no s’ha pogut completar fins ara i es preveu que estigui acabat al maig. La biblioteca disposa de mil metres quadrats i ha costat 655.000 euros en la seva tercera fase. L’Ajuntament ha inclòs en el pressupost del 2011 318.000 euros per al mobiliari.

L’hotel d’entitats tindrà tres aules taller de 45 metres quadrats i el casal d’avis ocuparà una superfície de 257 metres quadrats i disposarà d’un centre de dia, servei de perruqueria, massatges i sales de reunions.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 531 persones.