L’àrea logística que el grup immobiliari internacional VGP ha promogut a Lliçà d’Amunt ha arribat a la plena ocupació. En les últimes setmanes, el grup Buddy, dedicat a la venda de productes per a mascotes en botigues físiques i a través d’internet, i el fabricant de fils internacional Gotex-Coats han arrencat l’activitat a la zona on la immobiliària havia construït els 40.000 metres quadrats de sostre logístic corresponent a la segona fase d’aquest complex.
Buddy i Gotex Coats s’han sumat a les implantacions de les companyies logístiques Moldstock i Picking Pharma, que operaven a la zona des de fa alguns mesos. En la primera fase d’aquesta gran promoció construïda a Can Montcau, al voltant de la gran instal·lació de la cadena tèxtil Mango, ja havien començat a operar a l’àrea altres companyies logístiques, com Vivace, Luis Simoes, Districenter i Noatum.
La companyia internacional que ha desenvolupat el projecte remarca que l’edificació ha avançat “malgrat les dificultats afegides per l’efecte de la Covid-19”. El director comercial de VGP a l’Estat, Manuel Fernández, destaca que “l’objectiu de comercialització, els terminis i els lliuraments s’han complert, tot i que la construcció dels dos edificis va començar a principi de 2020”.
“Gràcies al treball de tot l’equip, s’ha pogut respondre a les necessitats dels nostres inquilins, que requerien d’espai en un mercat de baixa disponibilitat de lloguer amb alts estàndards de qualitat”, afegeix Fernández.
Un centre logístic de referència
El VGP Park Lliçà d’Amunt destaca per la proximitat a Barcelona i l’accés directe amb la C-17, amb connexió a l’AP-7 dins de la primera corona logística de Catalunya. Té un accés directe a serveis, un entorn de proximitat directa amb centres de producció, mà d’obra qualificada i infraestructures i transports. Són aspectes que converteixen aquesta àrea en un centre logístic de referència.
A més de les empreses instal·lades en les dues grans àrees logístiques que hi ha desenvolupat VGP, a Can Montcau s’hi localitza el centre de distribució mundial de Mango, el centre de producció de Biokit i una àrea comercial en la qual destaca la presència de marques com Leroy Merlin i Lidl.
{{ comment.text }}