QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La JERC rebutja la proposta d’unificar el Vallès

La Joventut d’ERC (JERC) del Vallès Oriental rebutja la proposta de la plataforma empresarial Fem Vallès d’unir el Vallès Oriental i l’Occidental en una sola comarca que es diria Àrea Vallès.


En un comunicat, considera que respon només als interessos de les patronals i que “trepitja els de la ciutadania, que ha mostrat fins ara una voluntat de seguir sent Vallès Occidental i Vallès Oriental”.

La JERC ho compara amb la de la creació del Moianès, una reclamació que s’ha fet “per la via popular i fora de pressions de cap sector”. Diu que una comarca amb 1,3 milions d’habitants “seria insostenible per la quantitat de serveis que hauria de prestar” i que el nom proposat “respon a criteris comercial de màrqueting”.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 115 persones.