QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La marca CompostVO-Vallès Oriental ja té logotip

Sara González, alumna de l’institut Mollet, és autora del logotip que tindrà el compost orgànic que es produeix a la planta de digestió anaeròbica del Consorci de Residus del Vallès Oriental, situada a Granollers.

Aquesta estudiant de segon de batxillerat artístic de l’institut Mollet ha creat un logotip format per una fulla que representa la matèria orgànica i que utilitza colors relacionats amb la recollida selectiva que volen “remarcar la necessitat i la importància del reciclatge”, diu l’autora. La imatge està pensada per arribar tant a un públic adult com a un públic infantil, afegeix.

L’autora ha guanyat un premi de 300 euros a descanviar per material a Abacus Cooperativa. L’escola també rebrà 200 euros en material. El jurat ha valorat la creativitat de la proposta. També la seva actualitat visual i conceptual.

QUATRE PROPOSTES

El Consorci de Residus ha rebut quatre propostes en el concurs de disseny del logotip. A banda de la guanyadora, n’hi ha tres més de dos estudiants de Taller Ginebró i una de l’institut El Suí, de Cardedeu.

LA PREGUNTA

Creu que Espanya ha d’incrementar la despesa en Defensa?

27%
73%
En aquesta enquesta han votat 286 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't