QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La Policia Local de Bigues i Riells del Fai tindrà la seu al local social de Mont Paradís

Les obres van començar la setmana passada i tenen un pressupost de 305.244 euros

La Policia Local de Bigues i Riells tindrà nova seu l’any que ve al local social de Mont Paradís. La reforma dotarà l’edifici d’una nova distribució, de nous accessos i d’una nova instal·lació d’aigua, llum, seguretat i antiincendis.  

La nova seu tindrà el punt d’atenció al públic a l’entrada i la resta de l’edifici es dividirà en dues ales. A l’ala est, hi haurà les oficines i despatxos. A l’ala oest, els vestuaris i la zona d’office.  

El projecte preveu la pavimentació de l’exterior per garantir l’accés de les persones amb diversitat funcional i dels vehicles del cos.  

Les obres estan adjudicades a l’empresa Iberland Inmuebles y Reformas, SL per un import d’adjudicació de 305.244 euros i 23.519 de millores d’obra. 

Els treballs estan subvencionats al cent per cent per la Diputació de Barcelona a través del programa general d’inversions ​del 2021.

Les obres van començar la setmana passada i es preveu que s’enllesteixin al llarg del 2022.  

La nova seu serà més funcional, s’adaptarà millor a les necessitats del cos i oferirà més espai i privacitat a la població usuària. També serà una seu paritària, amb un vestidor per a dones i un vestidor per a homes amb les mateixes condicions.  

A banda de la millora d’espai i de servei, el trasllat de la comissaria també està motivat pel fet d’estar situada al costat d’un edifici patrimonial, Can Coromines. Un cop alliberat l’espai s’hi podran establir possibles futurs projectes. 

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 189 persones.