Un dels locals de La Roca Village s’ha transformat per uns dies en un espai dominat per les novetats tecnològiques que es preveu que incorporaran les botigues del futur. Amb un aparador que captarà l’interès dels visitants, el comprador estarà acompanyat per ur robot que oferirà atenció personalitzada. A través de la xarxa wi-fi de l’establiment, el client podrà rebre realitat augmentada sobre els productes en temps real.
Informació com el catàleg de productes es podrà rebre al telèfon. També canvien els emprovadors. Allà amb una pantalla instal·lada, el client tindrà informació del producte i d’altres articles similars. També, a través d’un phtocall, es pot fer una foto amb les peces escollides i compartir-les amb grups d’amics.
Amb la introducció d’aquesta botiga intel·ligent, el gran centre comercial de la Roca manté el compromís amb la innovació en el sector. La innovació també ha estat l’eix de les visites en què s’emmarcava la presentació de la botiga aquest dilluns al matí en un acte al qual ha assistit el conseller d’Empresa i Coneixement, Jordi Baiget. Ha estat un conjunt de visites que, sota el títol Catalunya Smart Country Tour, ha permès conèixer solucions tecnològiques aplicades en el camp del comerç -a La Roca Village-, suport a l’emprenedoria -a Barcelona-, culturals i de mobilitat -a Sant Cugat- i gestió del trànsit -al centre d’operacions d’autopistes d’Abertis a Granoller.
{{ comment.text }}