QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La Taula de Turisme de Caldes proposa les accions per a aquest any

Es farà una campanya de posicionament dels establiments turístics a Google

La Taula de Turisme de Caldes s’ha reunit aquest dimecres per treballar en la definició d’accions per a la promoció de la vila durant l’any 2018, que s’impulsaran amb els 15.000 euros inclosos en el pressupost participatiu de Turisme d’enguany.

Algunes idees que ja s’han posat a sobre de la taula són la realització d’una campanya de posicionament i visibilització dels establiments turístics a Google, l’edició de material gràfic nou amb el detall de les fires i festes locals, l’edició de videos promocionals i l’organització de la tercera edició de la Via del Pintxo.

A la reunió han assistir els regidors de Turisme i Termalisme, Isidre Pineda i el d’Espais Públics i Sostenibilitat, Jaume Mauri.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 304 persones.