La firma de moda i accessoris per a la dona Lola Casademunt prossegueix amb el procés d’expansió. L’empresa de Cardedeu ha inaugurat una botiga a La Roca Village, que s’uneix a altres obertures recents a Vigo i Castelló. En paral·lel, l’empresa impulsa el pla de creixement internacional.
La nova botiga de La Roca Village, amb més de 100 metres quadrats, suma la marca vallesana a altres ensenyes nacionals i internacionals que estan presents en aquesta destinació de turisme de compres. En aquest nou espai, es posen a la venda productes de les dues línies de Lola Casademunt i de Lola Casademunt by Maite, una presentació de productes premium amb l’empremta de la directora creativa de la firma, Maite Casademunt.
“Aquesta nova obertura en el village de la Roca és un nou assoliment de la firma que està en línia amb l’estratègia d’expansió de la companyia”, assenyala el director executiu de Lola Casademunt, Paco Sánchez. Aquest pla d’expansió té entre els seus objectius “consolidar el mercat nacional” i continuarà “donant fruits al llarg d’aquest any amb nous punts de venda i presència en països estrangers”, afegeix l’executiu.
La firma disposa actualment de 10 botigues pròpies, 4 franquícies i 18 espais específics en botigues El Corte Inglés arreu de l’Estat. També té presència en 550 punts de venda multimarca a tota la Península.
El següent pas per a la companyia és l’expansió internacional. Des de principi d’any, l’empresa ha obert nous mercats a Bèlgica, França, Itàlia, Portugal i el Regne Unit a través de 250 punts de venda multimarca. Lola Casademunt projecta ara la inauguració de noves botigues i espais a El Corte Inglés i començarà els passos per posicionar-se als mercats dels Estats Units i l’Amèrica Llatina.
En el camp internacional, l’empresa participa en l’espai comercial que el pavelló espanyol ha instal·lat a l’Expo de Dubai des de principi del mes passat. En l’espai comercial que gestiona el Foro de Marcas Renombradas Españolas, la marca donarà a conèixer la seva imatge i producte en un mercat d’interès com la regió dels Emirats Àrabs Units i impulsar l’expansió en els mercat internacionals. Lola Casademunt comparteix espai amb altres marques de moda i complements i de gastronomia i, a Dubai, hi presenta complements i les últimes col·leccions.
{{ comment.text }}