QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’Adif enllesteix l’ampliació de les andanes de l’estació de les Franqueses

L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (l’Adif) ha enllestit les obres de millora de les andanes de l’estació de les Franqueses, a la línia de Vic.


El 9 Nou
08/03/2013

Els treballs han costat poc més de 667.000 euros i han permès alçar les andanes fins a 68 centímetres sobre la cota del rail per facilitar l’accés dels passatgers als trens i suprimir les barreres arquitectòniques entre andanes. També s’ha col·locat una banda reflectora i un paviment especial que facilita la mobilitat de les persones amb discapacitat visual. Per augmentar la seguretat, s’ha col·locat un sistema de miralls i càmeres que permet als maquinistes visualitzar tota l’andana.

En el darrer ple, el regidor de Les Franqueses Imagina, Ferran Gontan, va criticar que el pas accessible per canviar d’andana està molt lluny de l’edifici de l’estació.

D’altra banda, l’Adif també ha acabat la reforma de les andanes de l’estació de Sant Martí de Centelles, que dóna servei a Aiguafreda amb una inversió d’uns 534.000 euros.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 631 persones.