QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’Ajuntament de Granollers demana millorar l’accés al polígon Font del Ràdium des de la C-17

L’Ajuntament de Granollers demanarà que en el projecte d’ampliació de la carretera C-17 entre Lliçà de Vall i la Garriga s’inclogui una millora de l’accés al polígon industrial Font del Ràdium.

El 9 Nou
03/04/2013

El ple va aprovar la presentació d’aquest suggeriment en el tràmit de consulta pública de l’estudi d’impacte ambiental del projecte d’ampliació d’aquesta via que ha iniciat la Generalitat.

La proposta de traçat de la Generalitat preveu ampliar el tram entre Lliçà de Vall i la Garriga de dos a tres carrils i traslladar la via cap a l’est a l’alçada de l’accés a Granollers des del Coll de la Manya.

L’Ajuntament vol que s’aprofiti el desviament en aquest punt per millorar els accessos a la Font del Ràdium. També demana reduir l’efecte barrera de la C-17 a l’enllaç entre aquesta via i la carretera BV-1432 entre Granollers i Lliçà d’Amunt. El regidor d’Urbanisme, Jordi Terrades, va explicar que la intenció és facilitar el pas per a les persones que hi passen a peu o en bicicleta.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 557 persones.