L’Ajuntament de Granollers ha presentat les actuacions fetes a la campanya de promoció de la ciutat adreçada al turisme de proximitat per un valor de 55.000 euros, amb l’objectiu de millorar el posicionament de la ciutat, l’ocupació hotelera i incrementar la despesa turística.
La campanya s’ha desenvolupat amb la col·laboració de l’Associació d’Hotels del Vallès Oriental i l’assessorament de l’empresa Aqa Consulting, dins el Pla de mesures socioeconòmiques per pal·liar els efectes negatius de la crisi de la Covid-19.
“Visit Granollers” és la marca turística que promou la ciutat, dirigida al turisme familiar, cultural i de negocis de Catalunya, comunitats autònomes properes de la resta de l’Estat i del sud de França.
Nou canal d’Instagram i vídeo de presentació
Una de les novetats presentades ha estat el nou perfil d’Instagram (@visitgranollers) que serà la xarxa oficial de promoció turística de la ciutat. Aquest nou canal servirà per compartir fotografies i vídeos del que es pot veure i descobrir a Granollers.
El llançament del nou perfil d’Instagram s’ha fet de manera simultània amb el nou vídeo de promocional que és un passeig pels llocs més emblemàtics de Granollers de la mà de famílies, parelles, amics i treballadors.
{{ comment.text }}