QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’Ajuntament de Montmeló reclama a la Generalitat més de 763.000 euros

L’Ajuntament de Montmeló va acordar al ple del passat dimarts reclamar a la Generalitat el deute de 763.000 euros (el 8% del pressupost municipal) que té amb el consistori per diferents convenis com el de l’Escola de Música o l’escola bressol, entre altres.


El 9 Nou
09/02/2012

L’alcalde, Antoni Guil (PSC), va denunciar la inexistència d’un calendari de cobrament en un moment en què “cobrar o no cobrar ens posa en una situació crítica”.

Durant el ple, però, també hi va haver recriminacions per a l’equip de govern municipal. Els representants d’ICV-EUA van fer palès el seu malestar pel “degoteig d’acomiadaments” que s’han produït a l’Ajuntament durant el mes de gener. El portaveu ecosocialista, Jordi Manils, va acusar l’equip de govern (PSC, CiU i PP) de dur a terme un ERO encobert i els va demanar la planificació per a la plantilla municipal, a la vegada que denunciava els increments salarials de cinc treballadors del consistori, amb uns complements que el 2014 seran de 48.000 euros.

El PSC va justificar els acomiadaments de l’arxivera municipal i la tècnica de cultura per duplicitat de personal, i el de la cap de premsa per “qüestió de confiança”, segons Guil. Tant l’alcalde com el portaveu del PSC, Pere Rodríguez, van remarcar la necessitat de “reorganitzar la casa com una empresa” i van anunciar que els ajustos de personal continuaran.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 800 persones.