QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’alcalde de la Llagosta declara al jutjat per la intervenció municipal al complex esportiu

L’alcalde de la Llagosta, Alberto López (ICV-EUiA) declararà aquest divendres als jutjats de Mollet per donar explicacions de l’actuació seguida per l’Ajuntament en la intervenció de la gestió del complex esportiu municipal aquest estiu després de detectar irregularitats en el funcionament.


La declaració es fa dins de la investigació judicial iniciada per la querella que havia presentat l’empresa Geafe, l’antiga concessionària del complex. López defensa que han actuat “pensant en l’interès general i dins de la legalitat”.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 631 persones.