QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’alcalde de les Franqueses presidirà el Consorci Besòs Tordera

Francesc Colomé ha deixat l’executiva de Junts

L’alcalde de les Franqueses, Francesc Colomé, serà el nou president del Consorci Besòs Tordera. Serà nomenat en la propera junta general prevista per al dia 22 i ocuparà el lloc que deixa l’exalcalde de Mollet, Josep Monràs.

Els estatuts del consorci estableixen que la presidència l’ha d’ocupar un alcalde o alcaldessa.

D’altra banda, Colomé ha sortit de l’executiva de Junts per Catalunya després del congrés que es va fer dissabte a Argelers, al Rosselló, que va escollir Jordi Turull com a secretari general i Laura Borràs com a presidenta.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 587 persones.