L’Ametlla es comunica amb la ciutadania amb Whatsapp i Telegram

Difondrà informació instantània a les persones que s’hi subscriguin

L’àrea de Comunicació de l’Ajuntament de l’Ametlla ha implementat, en fase de proves, dues eines de comunicació directa amb la ciutadania a través de la plataforma Whatsapp i Telegram. El consistori difondrà informació d’interès a totes aquelles persones que s’hi subscriguin, que la rebran instantàniament als seus dispositius.

A diferència d’altres eines, com les xarxes socials, aquests nous canals de comunicació són unidireccionals, i només l’Ajuntament, en tant que administrador, té la potestat de fer-hi publicacions.

Se sumen a les eines ja existents, com la pàgina web municipal, el Diari de l’Ametlla, i els perfils del consistori a les xarxes socials Facebook, Twiter, Instagram i Yotube.

Per donar-se d’alta a Whatsapp cal guardar a l’agenda el telèfon 661 904 230 amb el nom d’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès i enviar un missatge per Whatsapp al 661 904 230 amb la paraula ALTA.

Per donar-se d’alta a Telegram cal entrar al canal Telegram de l’Ajuntament a través d’un enllaç.

Cronologia de l’impacte del coronavirus al Vallès Oriental.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 473 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't