QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’empresa d’autocars i l’hotel que va allotjar els avis de Lliçà d’Amunt diuen que hi va haver irregularitat en el pagament

L’empresa d’autocars que va transportar els avis de Lliçà a Conca el passat dimarts i l’hotel de Conca on es van allotjar fins que van haver de tornar abans d’hora (divendres en lloc de dilluns) han assegurat que han detectat irregularitats en el pagament de l’agència de viatges Terra, Mar i Aire.


El 9 Nou
05/10/2011

El director de l’empresa que gestiona l’hotel de Conca, Cueva del Fraile, Borja Garcia, diu que l’estança no es va pagar en el mode que ell havia acordat amb la propietària de l’agència. “Aquest viatge l’havia de cobrar en prepagament i no es va fer, i a dia d’avui no l’hem cobrat. Però esperem fer-ho en el termini acordat posteriorment”, assegura Garcia. “Cal dir que Vicente es va desplaçar de Barcelona a Conca i vam arribar a un acord satisfactori per a ambdues parts”. Vicente va emetre una lletra en lloc d’un taló, amb venciment el dia 20 d’octubre.

Pel que fa a l’empresa Autocares Ízaro, també assegura que encara no han rebut cap pagament pels serveis prestats a l’agència i desmenteixen la versió que Vicente va exposar a aquest periòdic en l’edició d’aquest dilluns 26 de setembre. “No és cert que vam manar als nostres xofers que tornessin a Barcelona i deixessin els avis allà. De fet, quan vam veure que la propietària de l’agència no ens havia preparat el pagament en efectiu, dimarts, tal com havíem acordat, vam continuar fent el servei”, diu un responsable de l’empresa que prefereix no identificar-se. “Va ser el cap de l’excursió de Vicente que dimecres va dir als nostres xofers que havia rebut ordres de la propietària perquè marxessin. Llavors, nosaltres vam trucar a la Guàrdia Civil de Conca i vam denunciar que ens obligaven a abandonar el servei i que no ens havien pagat”, explica.

Per la seva banda, Vicente manté que el viatge va ser boicotejat per la plataforma d’afectats per les cancel·lacions de viatges d’aquest estiu. Vicente diu que tot el problema va néixer arran de l’afer amb els autocars, que va generar desconfiança en l’hotel. Afegeix que l’empresa d’autocars va comunicar que havia rebut notícies que potser no cobraria el viatge i reitera que van avisar als xofers perquè tornessin a Barcelona de nou. “Fins que no se’m demostri el contrari, la plataforma d’afectats en van ser els responsables”. “Dimecres vaig arribar a l’hotel i vaig signar la lletra i vaig comunicar al banc que no paguessin el taló a l’empresa d’autocars, perquè no pagaré un servei no fet. Llavors vaig denunciar-ho tot a la Guàrdia Civil”, diu.

Autocares Ízaro, però, desmenteix que rebés trucades de cap afectat. “Buscant les dades fiscals per preparar la factura vaig topar amb informacions escandaloses sobre afectats per aquesta agència”, diu el responsable de l’empresa. “Després em va trucar un hotel de Conca que s’havia assabentat que anàvem a treballar per l’agència i em va advertir de problemes i em vaig presentar a l’agència dimarts per cobrar i em va donar un taló”, afegeix un directiu d’Izaro. Vicente diu que no havia acordat amb ells cap pagament en efectiu.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 571 persones.