QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Les cooperatives escolars de Granollers porten els seus productes al mercat dels dijous

Enguany, l’escola Joan Solans s’ha afegit al projecte

Les deu cooperatives escolars creades en cinc escoles de Granollers -dues més que l’any anterior- vendran els seus productes aquest dijous i el de la setmana que ve al mercat setmanal de la ciutat. Serà el punt i final del projecte Cultura Emprenedora a l’Escola que s’ha desenvolupat durant el curs.

Enguany, l’escola Joan Solans s’ha afegit als centres que participen en aquesta iniciativa adreçada a estudiants de cinquè i sisè de primària i que es fa per vuitè any consecutiu a la ciutat. Els altres centres participants són les escoles Salvador Llobet, Lledoner, Granullarius i Mestres Montaña.

Els alumnes vendran els productes manufacturats que han fet ells mateixos i que són fruït de tot un procés de decisió conjunta per posar-se d’acord sobre què volen produir, definir el nom de la cooperativa o fer un estudi de mercat per fixar el preu de venda dels productes.

En total, s’han creat deu cooperatives escolars. Les coooperatives Kriu-Kraks i Crazy Kids de l’escola Granullarius; i cooperatives i Jumomi, Lledopro i CanKids de l’escola Lledoner vendran els seus productes en el mercat d’aquest dijous. En el de la setmana que ve, ho faran les Cooperatives Il·lu World i Supereco de l’escola municipal Salvador Llobet; Mil i una idees i One Year Crafts de l’escola Mestres Montaña; i la cooperativa Generació solans de l’escola Joan Solans.

En tots dos casos, la venda es farà de 9 del matí a 12 del migdia. Els punts de venda estaran situat a la plaça de la Porxada, a la plaça Folch i Torras i a la plaça de les Olles.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 242 persones.