Segons fonts municipals, la Generalitat ha confirmat que abans del desembre activarà el servei de telecomunicacions a l’institut Arquitecte Manuel Raspall, el Sui i les escoles Germans Corbella, Ramon Macip-Dolors Granés, Mil·lenari, Can Manent i Les Aigües.
La connexió tindrà una capacitat de 100Mb simètrics, tant de baixada com de pujada, cosa que suposarà en la majoria dels casos multiplicar per 50 o més la connexió actual i millorar la fiabilitat en l’ús de les noves tecnologies.
El projecte de xarxa de nova generació de Cardedeu (XEDUC10) va néixer en el marc del Pla Cardedeu Digital amb el qual l’Ajuntament, a través de subvencions del govern espanyol, va estendre la seva xarxa de telecomunicacions, fet que va permetre connectar edificis municipals, reduir despeses de comunicació i possibilitar la connexió dels diversos centres educatius i arribar a l’entrada del polígon industrial Sud.