QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Les Franqueses inicia la millora de la teulada de les antigues escoles de Corró d’Amunt

L’Ajuntament de les Franqueses ha iniciat els treballs de reforma de la teulada de les antigues escoles de Corró d’Amunt, l’actual seu del Consell de Poble. L’actuació es fa per solucionar les filtracions d’aigua que s’havien detectat. Els treballs duraran uns dos mesos.

El 9 Nou
12/05/2014

L’Ajuntament de les Franqueses ha començat les obres de millora de la teulada de les antigues escoles de Corró d’Amunt per acabar amb les filtracions d’aigua cap a l’interior de l’edifici que, actualment, és la seu del consell de poble.

A banda de l’actuació a l’edifici principal, també es repassarà la coberta de l’edifici afegit on hi ha l’escenari del teatre i la de l’edifici que uneix l’escola i la casa de la mestra.

Els treballs s’executen a través de plans d’ocupació i està previst que s’allarguin durant uns dos mesos.

Els operaris aixecaran tota la teulada de l’edifici i col·locaran un material per evitar les filtracions d’aigua. Després, es tornaran a col·locar les teules. Després d’aquesta millora a la teulada, l’Ajuntament també farà reformes a l’interior del local: es taparan els forats per on entra l’aigua de la pluja, es buidaran les fosses sèptiques, es canviaran aixetes que degoten i es pintaran les parets.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 324 persones.