QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Les Franqueses prohibirà circular pel gual del Falgar

En els propers dies, quedarà prohibida la circulació en el tram final del camí Antic de Vic que connecta amb el gual i la Via Europa

Les obres de finalització del parc de la Verneda i del Falgar de les Franqueses ja estan a la fase final i, aquest cap de setmana, s’iniciaran les feines de finalització de la zona d’aparcament per a cotxes i autobusos situada entre els dos espais. Per fer-ho, es restringirà el pas de vehicles pel gual del Falgar en els dos sentits, per tant, quedarà prohibida la circulació des de la Via Europa i des del camí Antic de Vic.

Un cop finalitzades les obres es procedirà a la senyalització definitiva dels accessos i es prohibirà la circulació de vehicles excepte pels veïns i visitants del parc. L’accés en vehicle al parc només es podrà fer pel camí Antic de Vic i quedarà restringit a l’entrada de la zona d’aparcament. L’entrada del gual del Falgar per la Via Europa només serà practicable a peu o en bicicleta.

L’accés al gual des del camí Antic de Vic es tallarà amb unes pilones situades entre el final del camí de la Verneda i l’entrada del pàrquing del Falgar i els vianants i les bicicletes també podran accedir des del pont de la carretera BV-1433.

L’objectiu és, d’una banda, restringir la circulació de vehicles per la zona per preservar el parc de la contaminació acústica i ambiental i, d’una altra, prioritzar l’accés en vehicle particular o col·lectiu als visitants del parc de la Verneda i del Falgar.

LA PREGUNTA

Veu bé que els EUA posin aranzels a Mèxic, Canadà i la Xina?

En aquesta enquesta han votat 401 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't