La Fira de Nadal i la Fira d’Entitats de les Franqueses ha aconseguit recaptar un total de 2.871 euros per a la Marató de TV3, dedicada a la investigació contra el càncer. Les aportacions s’han fet en un urna situada a l’estand de l’Ajuntament i amb l’escudella, la botifarrada i la classe de tàbata.
Un centenar de nens i nenes han penjat els seus bons desitjos per al 2019 a l’olivera de la rambla de la carretera de Ribes, durant la Fira. L’activitat també ha omplert de famílies l’envelat de l’Ajuntament, on, a més d’escriure i decorar els targetons amb desitjos, els infants també s’han pintat la cara, han berenat i han jugat amb els jocs de fusta.
Amb tots els desitjos escrits, la Brass The Gitano Band ha amenitzat la baixada fins a l’olivera amb un repertori ple de nadales i rock català.
Enguany, a l’estand de l’Ajuntament, s`ha presentat la nova imatge corporativa del municipi. És una mà, en la qual els cinc dits corresponen als cinc pobles, amb la “f” dominant el palmell. També s’ha logotipat l’escut que, a partir d’ara, tindrà cinc puntes a la corona i no tres, com fins ara. Aquest canvi correspon a la categoria de ciutat que assumirà les Franqueses quan es consolidin per cens els 20.000 habitants.
La imatge de la Fira 2019 serà el dibuix guanyador del concurs que s’ha fet a l’estan de l’Associació Educativa Espirall. Anna Viure Maymó és la guanyadora del concurs i s’ha endut el primer premi en la categoria de 0 a 5 anys. Els altres guanyadors han estat Miquel Dorado Toro, amb el segon premi en la mateixa categoria i Clara Requena Bertans i Laura Espada Navío amb el primer i segon premi en la categoria de 6 a 12 anys.
La darrera de les activitats de la Fira de Nadal i d’Entitats és la proclamació de l’estant guanyador que, enguany ha estat el de l’Assemblea Nacional Catalana.
{{ comment.text }}