QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Les Franqueses tanca el centre esportiu per perill de despreniment de la coberta

També s’han suspès les activitats esportives i entrenaments a l’aire lliure. També els tallers per a gent gran a Bellavista i Llerona

El Patronat Municipal d’Esports de les Franqueses ha decidit tancar el complex esportiu municipal, situat a Corró d’Avall, pel perill de despreniment de la coberta, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat. També s’han suspès totes les activitats esportives a l’aire lliure i els entraments exteriors. Serà així fins que es desactivi l’alerta.

A banda, també s’han suspès els diversos tallers per gent gran previstos en instal·lacions municipals de Llerona i Bellavista.

La pluja i el vent han provocat noves incidències al municipi. Segons fonts municipals, han caigut diversos arbres a l’entorn de la comissaria de la Policia Local i un arbre a l’avinguda Els Gorcs, que ha obligat a tallar la circulació. També s’ha tancat la plaça Mossèn Pere Baixeras per la caiguda d’arbres. A la plaça de l’Escorxador, s’ha avariat els semàfors.

A banda, es mantenen problemes derivats per incidències d’aquest dilluns a la carretera de Cànoves, a Can Baldich, a l’escola Camins o la plaça de l’Ajuntament, entre d’altres.

També a Cardedeu

A Cardedeu, l’Ajuntament també ha suspès les activitats a les instal·lacions esportives del Patronat d’Esports per seguretat. Els Bombers han actuat a les instal·lacions esportives. També a la zona de Can Serra.

En total, s’han fet 31 serveis per arbres i branques caigudes, 15 per teules, teulades i altres elements d’edificis despresos, 17 per problemes de subministrament elèctric o semàfors aturats i danys en mobiliari urbà i una per una inundació d’un habitatge, ha informat l’Ajuntament

A través de la Policia Local i dels voluntaris de Protecció Civil, també es fa un seguiment del cabal de les rieres del poble. El camí de les Aigües i el carrer Torrent Llibre s’han tallat.

LA PREGUNTA

Qui guanyarà la Lliga de futbol?

81%
11%
7%
En aquesta enquesta han votat 263 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't