QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Les línies de bus per accedir a Santa Fe i Fontmatina han pujat un 30% l’afluència respecte l’any passat

De l’11 d’octubre al 8 de desembre van utilitzar les dues línies 9.000 usuaris

El Parc Natural ha xifrat en un increment del 30% els usuaris de les dues línies de bus que connecten Santa Celoni amb Santa Fe i Fontmartina.

El temps que va durar el dispostiu, els caps de setmana i festius compresos entre l’11 d’octubre i el 8 de desembre, van utilitzar alguna de les dues línies unes 9.000 persones. Com passa cada any, Santa Fe va ser la més utilitzada, amb 3.000 usuaris des de Sant Celoni i uns 3.000 més que la van agafar des del punt d’acollida a la rotonda de la BV-5114, a Fogars.

Tot i així, la línia que connecta Sant Celoni amb Fontmartina va ser la que més va créixer, amb 3.322 usuaris, que representen un increment de prop del 50% respecte el 2024

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 545 persones.