El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana ha formalitzat sis contractes de conservació i explotació de diversos trams de les autopistes AP-7 i AP-2 que inclouen el desmantellament dels antics peatges i de la reconfiguració de la calçada en els eixamplaments existents.
Els contractes representen una inversió de 92 milions. La duració dels contractes és de dos anys i es pot allargar tres anys més.
En el cas del tram del Vallès Oriental, s’inclou el peatge troncal de la Roca i els situats a tots els accessos (C-60 i Sant Celoni). Forma part del sector 4 entre Maçanet de la Selva i Barberà del Vallès. S’hi inclouen les àrees de servei del Montseny, a Llinars; i les de la Selva i del Vallès.
El ministeri també ha formalitzat el contracte de serveis per a la gestió del Centre de Gestió de la Vialitat i Operacions de carreteres que hi ha a Granollers i des d’on es gestiona el trànsit, les incidències, el manteniment i la vialitat. Ja s’havia anunciat la seva adjudicació.
Just aquest dilluns, s’ha normalitzat el pas de vehicles a la zona de l’antic peatge de la C-33 a la Llagosta, que depenia de la Generalitat. També s’ha anunciat que l’eixamplament on hi havia el peatge es farà servir com a camp fotovoltaic.
{{ comment.text }}