L’Estat formalitza el contracte de manteniment de l’AP-7 que inclou el desmantellament dels antics peatges

Es reconfigurarà la calçada a la zona dels antics peatges perquè els vehicles no hagin de reduir la velocitat

El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana ha formalitzat sis contractes de conservació i explotació de diversos trams de les autopistes AP-7 i AP-2 que inclouen el desmantellament dels antics peatges i de la reconfiguració de la calçada en els eixamplaments existents.

Els contractes representen una inversió de 92 milions. La duració dels contractes és de dos anys i es pot allargar tres anys més.

En el cas del tram del Vallès Oriental, s’inclou el peatge troncal de la Roca i els situats a tots els accessos (C-60 i Sant Celoni). Forma part del sector 4 entre Maçanet de la Selva i Barberà del Vallès. S’hi inclouen les àrees de servei del Montseny, a Llinars; i les de la Selva i del Vallès.

El ministeri també ha formalitzat el contracte de serveis per a la gestió del Centre de Gestió de la Vialitat i Operacions de carreteres que hi ha a Granollers i des d’on es gestiona el trànsit, les incidències, el manteniment i la vialitat. Ja s’havia anunciat la seva adjudicació.

Just aquest dilluns, s’ha normalitzat el pas de vehicles a la zona de l’antic peatge de la C-33 a la Llagosta, que depenia de la Generalitat. També s’ha anunciat que l’eixamplament on hi havia el peatge es farà servir com a camp fotovoltaic.

LA PREGUNTA

En el seu dia a dia utilitza alguna eina d’intel·ligència artificial?

En aquesta enquesta han votat 276 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't