L’Estat formalitza el contracte de manteniment de l’AP-7 que inclou el desmantellament dels antics peatges

Es reconfigurarà la calçada a la zona dels antics peatges perquè els vehicles no hagin de reduir la velocitat


29/10/2021
Granollers

El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana ha formalitzat sis contractes de conservació i explotació de diversos trams de les autopistes AP-7 i AP-2 que inclouen el desmantellament dels antics peatges i de la reconfiguració de la calçada en els eixamplaments existents.

Els contractes representen una inversió de 92 milions. La duració dels contractes és de dos anys i es pot allargar tres anys més.

En el cas del tram del Vallès Oriental, s’inclou el peatge troncal de la Roca i els situats a tots els accessos (C-60 i Sant Celoni). Forma part del sector 4 entre Maçanet de la Selva i Barberà del Vallès. S’hi inclouen les àrees de servei del Montseny, a Llinars; i les de la Selva i del Vallès.

El ministeri també ha formalitzat el contracte de serveis per a la gestió del Centre de Gestió de la Vialitat i Operacions de carreteres que hi ha a Granollers i des d’on es gestiona el trànsit, les incidències, el manteniment i la vialitat. Ja s’havia anunciat la seva adjudicació.

Just aquest dilluns, s’ha normalitzat el pas de vehicles a la zona de l’antic peatge de la C-33 a la Llagosta, que depenia de la Generalitat. També s’ha anunciat que l’eixamplament on hi havia el peatge es farà servir com a camp fotovoltaic.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 348 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't