QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’Hospital de Granollers entrega els premis de recerca i innovació

El primer premi va ser per a Jaume Bordas, del servei de Pneumologia

El 9 Nou
01/12/2025
Granollers

L’Hospital de Granollers va entregar dijous passat els premis als millors projectes de recerca, dels quals s’ha valorat l’impacte en la pràctica clínica i assistencial i la prevenció i millora de salut de la població. El primer premi va ser per al doctor Jaume Bordas, del servei de Pneumologia, amb un treball comparatiu entre pulsioximetria digital i auricular.

El segon va ser per a la doctora Dolores Corcho, del servei de Neurologia, per una teràpia antiplaquetària en pacients amb ictus. Finalment, el tercer va ser per al doctor Pol Gràcia, del servei de Rehabilitació, per un treball sobre la relació entre l’activitat física i el dolor crònic en persones grans hospitalitzades.

L’edició d’enguany, a més, va comptar amb una ponència central sobre els reptes ètics de la intel·ligència artificial en l’àmbit de la salut, una conversa que va despertar interès entre els professionals. La jornada de recerca i innovació de l’hospital de Granollers té per objectiu impulsar iniciatives que contribueixin al benestar dels pacients i al progrés del centre.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 120 persones.