L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Cardedeu ha posat en marxa un servei de cita prèvia en línia. Això permet demanar hora en qualsevol moment del dia i rebre la confirmació de la cita al moment.
Fins ara, la cita s’havia de concertar per telèfon o per correu electrònic. Tots dos sistemes segueixen operatius. Per la situació de crisi sanitària, la cita prèvia és imprescindible per poder ser atès de manera presencial a l’OAC.
La nova plataforma permet escollir el tràmit que es vol fer i triar dia i hora entre les opcions lliures al calendari. Cal identificar-se amb el número del DNI, del NIE, del passaport o un CIF, en el cas de les empreses.
Els tràmits que es poden programar amb cita prèvia són: alta al padró d’habitants, volant i certificats d’empadronament, canvi de domiciliació o modificació de les dades del padró, emissió de certificats IdCat, i altres que cal especificar a l’apartat d’observacions.
{{ comment.text }}