Lola Casademunt arrenca l’expansió internacional a Europa i als Estats Units

L’empresa també preveu arribar a països de l’Amèrica Llatina i de l’Orient Mitjà

El 9 Nou
12/03/2021
Cardedeu

La marca de moda i complements Lola Casademunt, amb centre d’operacions a Cardedeu, ha activat amb intensitat l’objectiu d’expandir-se internacionalment. La companyia ja ha establert les primeres sales de mostra en alguns països europeus i, més recentment, als Estats Units, amb l’objectiu d’incrementar la cartera d’establiments clients en el canal multimarca.

L’expansió internacional ha estat sempre en el punt de mira de la companyia, que a finals de 2019 va bastir un nou equip directiu que tenia aquesta fita com un dels objectius.

La firma ha consolidat l’activitat en els mercats espanyol i portuguès. La resposta obtinguda en aquests territoris porta la companyia a afrontar un nou pas en l’expansió. Recentment, Lola Casademunt va participar als Estats Units en una exposició d’algunes de les firmes espanyoles del sector de la moda, que va suposar el primer pas per obrir camí en aquell mercat. Anteriorment ha anat introduint-se en alguns establiments de països europeus. Als Estats Units, una de les primeres ciutats amb presència de la marca és Nova York.

Després de resistir en l’any de la pandèmia, la companyia ha donat impuls als plans de creixement que han començat als mercats europeu i nord-americà, però que tindrà continuïtat al llarg de l’exercici, amb l’Amèrica Llatina i l’Orient Mitjà com a futures destinacions.

El director executiu de la companyia, Paco Sánchez –que es va incorporar a Lola Casademunt procedent de Pronovias–, assenyala que “l’aposta internacional ve en el millor moment”. Hi ha “una estructura sòlida, una bona salut com a companyia i una presència nacional forta que ens ha empès a començar el camí fora d’Espanya”, remarca.

Aquest objectiu ja era al full de ruta des que, el 2018, Maite Gassó, va assumir la direcció creativa del grup després d’adquirir juntament amb el seu marit, Ferran Espona, el 100% de la societat que va fundar la seva mare el 1981.

Per al creixement internacional, l’empresa ha escollit la línia premium Lola Casademunt by Maite. “Hi hem apostat perquè és la nostra col·lecció més exclusiva i la que millor representa la visió més personal de la nostra presidenta i directora creativa”, apunta Sánchez.

LA PREGUNTA

Qui guanyarà l’Eurocopa de futbol?

En aquesta enquesta han votat 221 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't