El grup d’articles de moda Lola Casademunt empeny la internacionalització que té fixada en el seu projecte estratègic. La companyia de Cardedeu avança que es llançarà “a la conquesta” de nous mercats com els Estats Units i l’Amèrica Llatina durant aquest 2022.
L’obertura de nous mercats, tant a l’Estat com a l’estranger, donarà continuïtat a l’estratègia d’expansió, que ja s’ha traduït en creixements notables durant el 2021, quan la facturació de l’empresa va créixer en un 62% respecte a un 2020 molt marcat per la pandèmia.
En l’últim tram de l’any passat, l’empresa va accelerar el creixement de punts de venda per tancar l’exercici amb sis nous espais específics en establiments d’El Corte Inglés.
En tot l’exercici es van fer obertures a Castelló, València, Mallorca i en tres centres de la cadena de grans magatzems a Madrid. També es va obrir un establiment propi a La Roca Village.
“A Lola Casademunt no parem de fer passos ferms en línia amb el nostre pla d’expansió marcat per al 2021, amb l’obertura de nous punts de venda i consolidació en el mercat nacional i amb la presència en nous països estrangers”, remarca el director executiu de la companyia, Paco Sánchez. “L’estratègia s’ha accelerat en l’última part de l’any”, afegeix el directiu.
Actualment, la xarxa de punts de venda de l’empresa que presideix Maite Casademunt, també directora creativa, la componen nou botigues pròpies, quatre franquícies, 19 espais a El Corte Inglés i 550 establiments multimarca.
En l’àmbit internacional, l’empresa té presència a Bèlgica, França, Itàlia, Portugal i el Regne Unit, amb 250 punts de venda multimarca. En aquest nou any, la previsió és augmentar la presència en altres mercats europeus, a més de l’arribada al continent americà, en la qual l’empresa ja havia fet passos amb l’obertura d’espais de mostres als Estats Units.
Els passos d’expansió de la companyia durant l’any passat han coincidit amb el 40è aniversari de la creació de l’empresa per part de Lola Casademunt, mare de l’actual presidenta. Durant aquest any, l’empresa ha aprofundit en les accions de difusió de la marca, amb la presència en dues de les principals passarel·les de la moda a l’Estat, a Madrid i Barcelona, i la campanya “Call me Lola”, per a la qual ha col·laborat amb la model Nieves Álvarez.
{{ comment.text }}