Macro Hiper Granollers ha retornat l’activitat al gran supermercat, de 2.200 metres quadrats, que el grup Caprabo va tancar a Granollers a final de gener. El local ha estat sense activitat només uns mesos, i es converteix en un establiment multiproducte, amb oferta d’alimentació europea i asiàtica, i un basar amb articles de decoració i basar i referències variades. L’establiment ha obert portes aquest mateix dijous.
El nou Macro Hiper Granollers és el primer establiment de la societat Hiper Express, SL, creada l’octubre passat per emprenedors d’origen xinès, un dels quals ja figura com a administrador en altres societats. L’empresa, constituïda a Barcelona, ha traslladat recentment la seu social a l’adreça del supermercat de Granollers. En conversa amb aquest periòdic, un dels responsables de l’establiment s’ha limitat a assenyalar que el local té una localització idònia per a l’activitat plantejada.
L’empresa s’ha establert ara a Granollers, i no descarta futures obertures en altres punts de Catalunya si sorgeixen oportunitats. El concepte de l’establiment és oferir una multiplicitat de productes perquè “s’hi pugui trobar de tot”, assenyala el portaveu.
L’obertura de l’establiment està acompanyada d’una campanya de promoció. Per cada compra per valor de 20 euros, els clients podran disposar d’una papereta per al sorteig de diversos productes, entre els quals destaca un cotxe, rellotges intel·ligents, patinets elèctrics i diversos electrodomèstics.
L’estrena del nou establiment es produeix només uns mesos després que la cadena Caprabo hagués tancat el que va ser el primer supermercat que va tenir a Granollers. Va ser l’any 1995, quan va adquirir la botiga que la companyia alemanya Fàmila havia inaugurat només quatre anys abans i que posteriorment va traspassar a la cadena Valvi.
Amb 2.200 metres quadrats de superfície de venda, l’establiment era un dels més grans instal·lats a Granollers, fins que altres companyies del sector de la distribució, com Carrefour o, més recentment, BonPreu van obrir botigues amb més superfície.
La reordenació del mapa comercial de Granollers, amb l’aparició d’aquestes i altres ensenyes, va ser, precisament, el motiu que va adduir Caprabo per replegar-se a Granollers, on la cadena catalana també està reordenant els establiments situats en carrers cèntrics.
{{ comment.text }}